loading...
بهترین سایت سرگرمی
رضا بازدید : 161 پنجشنبه 19 اسفند 1389 نظرات (0)

كاهش اضطراب هنگام رابطه جنسی

یکی از ابتدایی ترین روش ها، "صحبت کردن" پیرامون رابطه جنسی با شریک زندگیتان می باشد. از آنها بپرسید که چه چیزی را بیشتر دوست می دارند و از چه شیوه هایی قبل، بعد و در هنگام رابطه لذت بیشتری می برند. این امکان وجود دارد که پاسخ های آنها برای شما تعجب آور باشد. بسیاری از "کارهای دوست داشتنی" که شما انجام می دهید، کاملاً طبیعی و ذاتی هستند و خودتان هم متوجه نمی شوید که در حال انجام دادن آنها هستید. بنابراین می توانید با خیال راحت بر روی حس غریزه خود حساب کنید، این حس شما را در شرایط دشوار راهنمایی خواهد کرد. تخلیه احساسی یکی دیگر از روش هایی که به واسطه آن می توانید خونسردی خود را در هنگام برقراری رابطه جنسی، حفظ کنید این است که از طرف مقابل پیش از شروع رابطه، سؤالاتی مرتبط با سکس بپرسید. با استفاده از این روش راههای بیشماری برای لذت دادن به آنها در پیش رویتان قرار خواهد گرفت. اگر تا کنون چنین کاری را انجام نداده اید، می توانید مطلب را درست پیش از شروع رابطه صمیمانه، مطرح کنید. از آنها سؤال کنید که آیا احساس خوبی دارند؟ بیشتر ترجیح می دهند کدام قسمت از بدنشان را لمس کنید؟ آیا چیزی هست که آنها را اذیت کند و تمایلی به انجام آن نداشته باشند؟ اگر به آنها اجازه بدهید که شما را راهنمایی کنند، دیگر دلیلی برای نگرانی باقی نخواهد ماند و می توانید مطمئن باشید که اشتباهی از جانب شما سر نمی زند. از سوی دیگر به این نکته نیز باید توجه کنید که شریکتان همیشه شما را در مسیر درست هدایت کرده و به خوبی راهنماییتان می کند. ایجاد اعتماد به نفس معمولاً مهارت های جنسی را می توانید از طریق تجربه موقعیت های جدیدی که در گذشته آنها را امتحان نکرده اید، بدست آورید. شریک زندگی من همیشه کارهایی را انجام می دهم که دقیقاً همان لحظه به ذهنم می رسد؛ اما از آنجایی که او از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است (یا حداقل خوش را اینطور نشان می دهد) من احساس می کنم که او خیلی با تجربه است. انجام کارهایی که همان لحظه به ذهنتان می رسند، فوق العاده است.

انجام تکالیف

سعی کنید در مورد رابطه جنسی و روش های ارضای طرف مقابل، مطالب بیشتری مطالعه کنید. در این زمینه، مجله، روزنامه، سایت های اینترنتی، و مقالات مختلف میتوانند مفید واقع شوند. سعی کنید کتاب ها و یا مقالاتی در مورد نقاط حساس بدن افراد پیدا کنید تا از سیستم شگفت انگیز بدن انسان متعجب شوید. تا آنجایی که می توانید در مورد بدن و طریقه لذت دادن به آن مطلب بخوانید.

همچنین می توانید فیلم های علمي که به این منظور ساخته شده اند را نیز نگاه کنید و ببینید آنها چه کاری انجام می دهند. به هر حال شاید در موقعیت های مختلف بتوانید از آموخته های خود استفاده کنید. هر چه بیشتر مطلب بدانید، بهتر می توانید با این قضیه کنار بیایید.

کپی برداری

البته منظور من این نیست که مرحله ارگاسم را کپی برداری کنید، بلکه بد نیست که از روش ها و مهارت های دیگران الگو برداری کنید. وانمود کنید که بیش از آن چیزی که هستید، می دانید. با اتکا به این روش دیری نخواهد گذشت که متوجه می شوید نهایتاً همه چیز مطابق میل شما پیش می رود. طوری رفتار کنید که گویی یکی از بهترین قهرمانان فیلم های بالای 18 سال هستید و به تمام حقه هایی که در کتاب ها نوشته شده است، وارد هستید.

www.pmc20.blogfa.com

پس از چندی متوجه می شوید که واقعاً همینطور هم هست، آنوقت به طور شگفت انگیزی، متعجب خواهید شد.

توجه کنید

به تنفس کردن آنها دقت کنید. زمانیکه نفس ها تند می شوند، معلوم می شود که شما درست در نقطه حساس قرار دارید و این نقطه دقیقاً همان جایی است که باید بیشتر به آن توجه کنید؛ اما زمانیکه تنفس آنها آرام می شود، باید بفهمید که در وضعیت نامناسب قرار گرفته اید و در جایی باید قرار گرفته باشید، نیستید. هر چقدر بیشتر درگیر رابطه شوید، اضطراب شما بیشتر کاهش پیدا می کند، و روزی را می بینید که در آن دیگر استرس و اضطراب تبدیل به یک خاطره شده است.

دقت کنید که همه دوست دارند احساس خوبی داشته باشند، بنابراین باید مطمئن شوند که شما همه کاری را برای جلب اطمینان و رضایت آنها انجام می دهید

www.pmc20.blogfa.com

رضا بازدید : 226 پنجشنبه 19 اسفند 1389 نظرات (0)

salam rasetsh man 2okhtari hastam 22 sale .man *** hastam ama moshkeli daram ke azabam midahad man hanuz ezdevaj nakardam ama kheili dost daram ezdevaj konam . man dochare khod erzaee hastam .az in zendegi khaste shodam dost daram ezdevaj konam ama hanuz ghesmat nashode. chi kar konam bad jori shabo roz in gonahe bozorg ro anjam midam ama ba inke sad ha bar khastam va tasmim gereftam ke kenar bogozaram pas az modati nemitunam va do bare ...


man nemitunam ba shomaree tamas begiram va ya hozoran beam moshavere . chon az aberoyam mitarsam..to ro khoda komakam konid ..kheili tanham baram doa konid laaghal ezdevaj konam ta sheytan dast az saram bar dare


ba tashakorrrr

پاسخ:

با سلام


از اين که به ما اعتماد کرديد و در صدد رفع مشکل خود هستيد خوشحالم . اميدوارم خدا کمکتان کند تا از اين مشکل خلاص شويد.


الف - شما تنها کسي نيستيد که اين مشکل را داريد. نگران نباشيد . خانم هاي زيادي وجود دارند که مانند شما دچار همين مساله هستند . اما مرتبا به دنبال حل مشکل خود هستند، مشورت مي کنند و از پيشرفتي که در کارشان حاصل مي شود خرسندند. اما مراقب باشيد که در اين زمينه افراد زيادي هستند که به دنبال سوء استفاده اند . پس به هر کسي به سادگي اعتماد نکنيد .

  www.pmc20.blogfa.com


ب- خواهر خوبم ، من واقعا به شما غبطه مي خورم. مطمئن باشيد همين که شما در صدديد اين گناه را ترک کنيد و به دنبال راه حل مي گرديد يعني خدا به فکر شماست و به شما کمک مي کنه. خدا اوناييي رو که دوست نداره به حال خودشون رها مي کنه . مثل بابايي که به دختر خطاکارش مي گه اين دختر من نيست ، مي گه اين بنده من نيست . ولي مهربوني خدا انقدر زياده که ما نمي تونيم تصورش رو بکنيم . خدا خودش گفته بنده خوبم ، اگه مي دونستي من چقدر دوستت دارم ، همون لحظه از شوق من جون مي دادي . خدا بنده اي رو که توبه کرده خيلي دوست داره .
خواهر عزيزم . ما دو تا جهاد داريم : يه جهاد اصغر که همون جنگ با دشمناي خداست و تير وترکش و شهادت داره مانند جنگ تحميلي که يه عالمه شهيد داريم . يه دونه هم جهاد اکبر داريم که از جهاد اصغر مهمتره . مبارزه با شيطون و نفس خبيث همون جهاد اکبره . مگه مي شه توي جهاد اکبر هم شهادت وجود نداشته باشه . وقتي ما ادماي خطاکار با شيطون مبارزه مي کنيم اما به خاطر ضعفمون شکست مي خوريم در حقيقت در اين نبرد مهم مجروح و شهيد مي شيم . البته بايد همچنان به نبرد خود ادامه بديم و از راه هاي درست تصميم به مبارزه و شکست دادن دشمنمون بگيريم تا موفق بشيم . مثل يک فرمانده خوب و نيرومند بايد اين جنگ و هدايت کنيم و نذاريم شيطون به ما غلبه کنه . مطمئن باش پيروز واقعي جنگ در صورتي که عزم راسخ براي توبه داشته باشيم ماييم ولي اگه مايوس بشيم و ميدون جنگ رو به نفع شيطون خالي کنيم و اسيرش بشيم ، تا ابد بيچاره مي شيم . ما ادما خيلي ضعيفيم . برا همين بايد از خدا کمک بگيريم . بگيم خداي عزيز ، من مي خوام دستور خودت رو اجرا کنم ، پس خودت کمکم کن . خدا رهامون نمي کنه . بنده شيم . دوستمون داره .
خواهرم ، براي توبه از گناه استمنا ، بايد از راهش وارد بشيم و گرنه شيطون مرتب مار و شکست مي ده .
اگه خوب فکر کني مي توني خودت بعضي از اين راه ها رو پيدا کني . شما ، براي خودت نقشه عملياتي مبارزه با شيطون رو طراحي کن و اون رو رو کاغذ بنويس و مو به مو اجراش کن .
يه سري قاعده هاي کلي اين جنگ اينه :
1- هيچ وقت تنها نباش . توي تنهايي فکراي ناجور و خيالبافي باعث مي شه راحت اون کار رو انجام بدي .
2- يه دوست خوب و مورد اعتماد پيدا کن و ازش بخواه هيچ وقت تنهات نذاره . سعي کن به بهونه هاي مختلف توي جمع حاضر بشي و از تنهايي فرار کني. تنهايي از پشت به تو خنجر مي زنه .
3- از چيزايي که باعث تحريکت مي شه فرار کن . مثلا اگه فيلمي باعث مي شه هوايي بشي يا مثلا خوندن يه داستان يا تعريف يه جک يا ديدن يه نفر تو کوچه يا ديدن يه عکس و ... موارد اون رو خودت بايد کشف کني و روي کاغذ بنويسي و ازشون فرار کني.
4- حتما بايد براي کاراي قبليت يه جايگزين مناسب با همون کار داشته باشي . مثلا تنهاييهات رو با بودن در کنار يه دوست پر کني. ديدن سايتاي سکسي رو با سر زدن به سايتاي جذاب و خوب مثل خاطرات شهدا ، داستاناي مفيد يا ... جايگزين کني . و ... باز هم مواردش رو خودت بايد کشف کني . يه کم هنر و سليقه مي خواد . حتي اگر اين کشفيات و ابتکاراتت رو بياري و به من خبر بدي تا به بقيه هم بگم ياد بگيرن خيلي خوب و جالب مي شه .
5- يه زمينه کاري که شديدا بهش علاقه داري رو براي خودت فراهم کن تا تمام فکر و ذهنت رو مشغول کنه و باعث بشه اصلا وقت نکني به سکس و خيالات اون فکر کني. مثلا خوندن رمان ، رفتن کلاس کامپيوتر يا برنامه نويسي يا کلاس هاي ورزشي (کلاس هايي که باعث تحريکت نشه مثلا شنا رو اصلا توصيه نمي کنم ) ؛ فوتبال و واليبال و ورزشاي دسته جمعي پر تحرک و ... که لباس محرک نداره خيلي خوبه .
6- تحرکت رو بيشتر کن . ما بدنمون يه جوريه که حتما بايد انرژيش تخليه بشه . تخليه انرژي جسمي شما با ورزش يا کار حتما بايد انجام بشه . و گرنه خواه نا خواه بهتون فشار مياره و يه دفه کار از کار مي گذره .
7- از زمينه هاي نامناسب فرار کن . هيچ وقت نذار حمام رفتنت طولاني بشه . مي توني مثلا براي شکستن رکورد مسابقه بدي و دوش گرفتناتو مختصر و مفيد کني.
8- تا خسته نشدي و واقعا خوابت نگرفته به رختخواب نرو . هر وقت هم که مي خواي بخوابي دستات رو از پتو بيرون بذار . مي توني خودت رو عادت بدي که اونا رو بالاي سرت حلقه کني.
9- اندام جنسيت رو سالم و تميز تگهدار . موهاي زائدت رو نذار خيلي بلند بشه . چون باعث خارش مي شه و کم کم دستت اونجايي که نبايد بره مي ره . شورت تنگ و پلاستيکي يا بعضي از لباس هاي زير زنانه مثل گن که باعث تحريکت بشه نپوش. مي توني يه کار قشنگ و نمادين بکني . اونم اين که يه شورت جديد بخري و تصميم بگيري تو اين شورت پاک گناه نکني.
10 - از چشم چروني فرار کن . را ههاي مختلفي داره . يکي اين که اگه نامحرم ديدي سريع پل بگيري و بگي خدا من دلم مي خواد اين يارو رو ديد بزنم ولي به خاطر تو اين کار رو نمي کنم ، به جاش تو فلان حاجت من رو برآورده کن . يا توفيق بده بيشتر به يادت باشم يا ... .
راه ديگه براي عينکيا خوبه . اونايي که چشمشون يه کم ضعيفه مي تونن وقتي از خونه ميرن بيرون عينکشون رو بردارن . اون وقت جايي رو که مي خوان نگاه کنن شطرنجي مي بينن.
تو حديث داريم وقتي نامحرم رو ديدي اگه نگات رو ازش برگردوني و به زمين بندازي به اندازه تمام سنگريزه ها برات ثواب نوشته مي شه و اگه به هوا نگاه کني به اندازه تمام ستاره ها . حالا خودت مي توني يکي رو انتخاب کني.
11- اگه تحرکت کمه غذا و خوراکي هاي محرک کم بخور . مثل فلفل و پياز و ...
يادت باشه شيطونه گولت نزنه . گاهي مي گه براي اين که ضرراي استمنا رو ياد بگيري بايد بري توي سايتاي سکس و ببيني چي دربارش نوشتن . اون وقت شما مي ري و در حالي که مطالبو مي خوني همون جا تحريک مي شي و کار بدت رو هم تکرار مي کني . تو اين جور سايتا اصلا نرو يا اگه مجبوري تنهايي نرو .

www.pmc20.blogfa.com

اميدوارم اين پاسخ برات مفيد بوده باشه. دعا مي کنم خدا کمکت کنه .


ج- يک نکته مهم اينه که خودارضايي با ازدواج هم برطرف نمي شه . افراد متاهل زيادي هستند که خود ارضايي هم مي کنند . اين يک عادت بده که بايد در هر حال ترک بشه . لذا براي درمان خود ارضايي نبايد به فکر ازدواج باشي. هر چند ازدواج مي تونه کمک خوبي باشه . اما در مورد ازدواج من نمي دونم شرايط شما چيه و چرا تا حالا ازدواج نکردي . ولي اگر خواستي مي توانم در اين زمينه شما را بيشتر راهنمايي کنم. اميدوارم خدا کمکت کنه . منم رو دعا کن.

www.pmc20.blogfa.com

رضا بازدید : 160 پنجشنبه 19 اسفند 1389 نظرات (0)

آيا با ازدواج خودارضايي خود به خود برطرف مي شود؟

 


پاسخ :


خير . خودارضايي با ازدواج به طور خود به خود برطرف نمي شود . براي همين به اين اميد که بعد از ازدواج آن را ترک کنيد ، الان به خودارضايي ادامه ندهيد. افراد متاهل زيادي هستند که خود ارضايي هم مي کنند . اين يک عادت بد و ويران کننده است که بايد در هر حال ترک شود .

آيا با ازدواج خودارضايي خود به خود برطرف مي شود؟

نمي خواهم بگويم ازدواج به ترک خود ارضايي کمک نمي کند ، بلکه ازدواج مي تواند کمک خوبي براي ترک خود ارضايي باشد اما تنها عامل ترک آن نيست. خود ارضايي اگر الان ترک نشود بعد از ازدواج مشکلات فراواني را براي شما خواهد داشت. خودتان به فکر خود باشيد. هر چند سخت است اما از خدا بخواهيد ، کمکتان مي کند.

آيا با ازدواج خودارضايي خود به خود برطرف مي شود؟

رضا بازدید : 178 پنجشنبه 19 اسفند 1389 نظرات (0)

 

ایوب را گفتند صبر از که آموختی !؟

گفت از دیال آپ !

.

.

.

در پی دزدیده شدن آثار ملی و مجسمه های تهران خبر میرسد

برج آزادی در میدان آزادی ربوده شد !

.

.

www.pmc20.blogfa.com

.

مبانی کامپیوتر: آن بخش از یک سیستم را که می‌توان با چکش خرد کرد، سخت‌افزار

و آن قسمت را که فقط می‌توان به آن فحش داد، نرم‌افزار می‌گویند!

.

.

www.pmc20.blogfa.com

.

عشق====>سرکاریه محبت====>تظاهره … مهربونی====>مسخرست

وفا====>مرده … عهدوپیمون====>دلخوشیه … عاطفه====>تموم شده

مهر====> مدرسه باز میشه !

.

www.pmc20.blogfa.com

.

.

از بچه غضنفر می پرسن وقتی می ری سر یخچال چی می خوری؟

می گه :  کتک!

.

.

www.pmc20.blogfa.com

.

۳ مشخصه موبایل ندیده ها :

۱- وقتی موبایلشون زنگ می خوره خنده شون می گیره

۲- وقتی بهشون زنگ می زنن دیر جواب می دن

۳- وقتی براشون SMS سرکاری میاد تا آخرش می خونن !

.

.

.

ازضرب من تا جمع تو راهی بجز تفریق نیست دل خوش به مجموعم مکن اینجا مگر

تقسیم نیست با رادیکال عشق بیا تا بشکند مجذور من چیزی نگفتن بهتر از سینوس تو آلفای من !

www.pmc20.blogfa.com


-_-_-_-_-_-_-_-_-_www.pmc20.blogfa.com _-_-_-_-_-_-_-_-_-

رفتم گلستان که با عشق برات یه دامن گل بچینم

دیدم شلوار پامه !!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_www.pmc20.blogfa.com _-_-_-_-_-_-_-_-_-

۵تا جوجه میرن حمام یکدفعه ۴تاشون جیغ میزنن

میدونی چی شد !؟

یکی شون جوجه خروس بوده !!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_www.pmc20.blogfa.com _-_-_-_-_-_-_-_-_-

_ رفتم امامزاده داوود!

_ خب؟

_ نذر کردم اگه بچه پسر بود اسمشو بذارم کیارش ، اگر هم دختر بود که بذارم سمیرا …

_ !!!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_www.pmc20.blogfa.com _-_-_-_-_-_-_-_-_-

اگر ۶۰ ثانیه فرصت داشته باشی باهام حرف بزنی ٬

و بدونی که دیگه هرگز منو نمیبینی بهم چی میگی !؟

منتظز جوابم . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_www.pmc20.blogfa.com _-_-_-_-_-_-_-_-_-

حتی وقتی تهنا هستی نگوز ! چون دیگه هیچ کس تنها نیست !

همراه اول !!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_www.pmc20.blogfa.com _-_-_-_-_-_-_-_-_-

خبر چون سیل دنیا را گرفته , که دارا رفته سارا را گرفته , خودم را دار خواهم زد یقینا ,

دلم تصمیم کبرا را گرفته !!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_www.pmc20.blogfa.com _-_-_-_-_-_-_-_-_-

توانا بود هرکه دانا بود / نیست دکتری که خطش خوانا بود !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_www.pmc20.blogfa.com _-_-_-_-_-_-_-_-_-

۱بار گفتک دوست دارم

۱۰۰۰بار گقتم غلط کردم !!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_www.pmc20.blogfa.com _-_-_-_-_-_-_-_-_-

ترکه شب اول ازدواج به زنش میگه :

اونجا خونه بابات بود میخوردی و میخوابیدی

اینجا باید بخوابی و بخوری !!!!

رضا بازدید : 156 پنجشنبه 19 اسفند 1389 نظرات (0)

 

آیا میدانستید که سالانه ۵۰۰ فیلم در امریکا و ۷۰۰ فیلم در هند ساخته میشود ؟

www.pmc20.blogfa.com

 

آیا میدانستید که فیلها قادرند روزانه ۶۰ گالن آب و ۲۵۰ کیلوگرم یونجه مصرف کنند ؟

 

آیا میدانستید که کانگوروها قادرند ۳ متر به بالا و ۸ متر به جلو بپرند ؟

 

آیا میدانستید که بزرگترین مجسمه بودا در چین قرار دارد که بلندای آن ۴۱۶ و پهنای آن ۶۸ متر میباشد ؟

 

آیا میدانستید که عطسه یک شخص بیمار ۵ هزار قطره ریز که حاوی ویروس است در فضا پخش میکند ؟

 

آیا میدانستید که پیاز بعلت داشتن انسولین و اینولین برای مبتلای به مرض قند مفید است ؟

 

آیا میدانستید که اصلاح صورت را اسکندر مد کرد؟ بطوری که هرگز اصلاح نکرده به میدان جنگ نمی رفت ؟

 

آیا میدانستید که فیلها از بوی عسل بدشان می آید. حتی بوی عسل فیل ها را فراری می دهد ؟

 

آیا میدانستید که خانومها بیشتر از آقایون مبتلا به بیماری دیابت میشوند ؟

 

آیا میدانستید که دلفین ها هر ۳ سال، فقط ۱ بچه بدنیا میاورند و عمر متوسط آنها ۴۰ سال میباشد ؟

 

آیا میدانستید که نوشیدن قهوه در طولانی مدت در فشار خون خانم ها تعادل ایجاد می کند ؟

 

آیا میدانستید که مروارید درون سرکه ذوب میگردد ؟

 

آیا میدانستید که ۲۰۰ میلیون موجود زنده روی زمین وجود دارد که انسان یکی از آنها است ؟

 

آیا میدانستید که یک قطره اب دارای ۱۰۰ میلیارد اتم است ؟

 

آیا میدانستید که ۸۰ ٪ موجودات دنیا را حشرات تشکیل داده اند ؟

 

آیا میدانستید که گربه قادر نیست مزه شیرین را تشخیص دهد ؟

 

آیا میدانستید که یک گرم سم مار کبری می تواند ۱۵۰ نفر را بکشد ؟

 

آیا میدانستید که ماموت ها که ۱۰ هزار سال پیش منقرض شدند تا ۶ سالگی شیر مادرشان را می خوردند ؟

 

آیا میدانستید که حس چشایی نوعی پروانه بزرگ ۱۳ هزار بار دقیق تر از انسان است ؟

 

آیا میدانستید که لاما شتر بدون کوهانی است که به هنگام عصبانیت بر صورت طرف مقابل تف می اندازد ؟

 

آیا میدانستید که فیل تنها حیوانی است که می تواند ایستادن روی سر و گردن را یاد بگیرد ؟

 

آیا میدانستید که یک فرد معمولی در طول عمر خود حدود ۲۰ کیلو گرم گرد و خاک و آشغال تنفس کرده است ؟

 

آیا میدانستید که نرخ تولد نوزادان در ایران و جهان برابر است با ۱۰۶ نوزاد پسر در ازای هر ۱۰۰ نوزاد دختر و تا رده سنی ۴۰ سال نسبت ها به همین گونه اند ؟

 

آیا میدانستید که مردان بهتر از زنان می توانند نوشته های ریز را بخوانند ولی شنوایی خانم ها بهتر از آقایان است ؟

 

آیا میدانستید که قلب یک زن تندتر از قلب یک مرد می تپد ؟

 

آیا میدانستید که جوانان هندی شادترین و جوانان ژاپنی افسرده ترین های جهانند ؟

 

آیا میدانستید که اگر تخم مرغ را در آبی که محلول شکر در آن وجود دارد قرار دهیم،تخم مرغ در آب شناور میشود؟

 

آیا میدانستید که چتر نجات قبل از هواپیما اختراع شده است ؟

 

آیا میدانستید که تعداد فیلم های تولید شده در سینمای هند از فیلم های تولیدی در هالیوود بیشتر است ؟

 

آیا میدانستید که اولین تلفن همراه در سال ۱۹۲۴ اختراع شد ؟

 

آیا میدانستید که مصریان باستان روی بالش هایی که از سنگ درست شده بود می خوابیدند ؟

 

www.pmc20.blogfa.com

آیا میدانستید که خورشید ۳۳۰،۰۰۰ مرتبه از زمین بزرگتر است ؟

 

آیا میدانستید که یک فرد معمولی بطور متوسط روزی ۲۳،۰۰۰ مرتبه تنفس می کند ؟

 

آیا میدانستید که وقتی به خورشید نگاه می کنید صحنه ۸ دقیقه قبل از آن را مشاهده می کنید ؟

 

آیا میدانستید که زمین در آغاز پیدایش خود ۲۰۰۰ بار بزرگ تر از حجم کنونی خود را داشته است ؟

 

www.pmc20.blogfa.com

آیا میدانستید که اولین شبکه ی تلویزیونی جهان (شبکه انگلستان bbc )در سال ۱۹۲۹ پخش برنامه های آزمایشی را آغاز کرد و در سال ۱۹۳۹ برای اولین بار در جهان این برنامه ها منظم و دایمی شد ؟

 

آیا میدانستید که ۶۰٪ از ماهواره های جهان نظامی و ۴۰٪ بقیه غیر نظامی است ؟

 

آیا میدانستید که مساحت سوراخ اوزون ۳۴ میلیون کیلومتر مربع یا به اندازه آمریکای شمالی است ؟

 

www.pmc20.blogfa.com

آیا میدانستید که سالانه ۳,۱ میلیون مترمکعب چوب صرف چوب های غذاخوری در چین می شود ؟

 

www.pmc20.blogfa.com

آیا میدانستید که خورشید کوچک ترین ستاره دنیا است ؟

 

آیا میدانستید که مردم فیلیپین به بیش از ۱۰۰۰ لهجه سخن می گویند ؟

 

www.pmc20.blogfa.com

آیا میدانستید که اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف به خاطر سرعت تولید مثل هیچ وقت تمام نخواهد شد ؟

 

www.pmc20.blogfa.com

آیا میدانستید که خطوط هوایی آمریکا با کم کردن فقط یک زیتون از سالاد هر مسافر در سال ۱۹۸۷ توانست ۴۰۰۰۰$ صرفه جویی کند ؟

 

www.pmc20.blogfa.com

آیا میدانستید که عمر مفید انسان ها با توجه به اعدادی که در کف دستشان نوشته شده است قابل برآورد است ؟ نگاه کنید : ۶۳ = ۱۸ – ۸۱

 

www.pmc20.blogfa.com

آیا میدانستید که از بین کلمات و واژه های شناخته شده در سراسر دنیا رتبه اول را کلمه “Okey” دارد و رتبه دوم ار آن “Cocacola” (کوکا کولا) است ؟

 

www.pmc20.blogfa.com

آیا میدانستید که تفنگ در فضا هم میتواند شلیک کند ؟ ممکن است جواب شما به این سوال منفی باشد با این استدلال که انفجاری که باعث شلیک گلوله تفنگ میشود نیاز به اکسیژن جهت احتراق دارد ، ولی در عمل اینگونه نیست. بدینصورت که با کشیدن ماشه ، سوزن تفنگ رها شده ، به فشنگ برخورد میکند و ایجاد جرقه میکند. فشنگ حاوی خرج (ماده انفجاری) است که خود حاوی ماده ایست بنام نیترات پتاسیم که در ساختار آن اکسیژن وجود دارد و بدلیل جرقه مشتعل شده و اکسیژن لازم را برای ادامه فرایند سوختن آزاد میکند و در نهایت انفجار خرج باعث تولید گاز و پرتاب شدن گلوله از لوله تفنگ میشود.

رضا بازدید : 191 پنجشنبه 19 اسفند 1389 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای داریوش با نام دنیای این روزای من … با ۲ کیفیت متفاوت ….

Dariush

پاسورد فایل www.pmc20.blogfa.com
رضا بازدید : 162 پنجشنبه 19 اسفند 1389 نظرات (0)

بهبود كارايي ويندوز 7

 

اگر از ويندوز 7 استفاده كرده باشيد مي دانيد كه برتري هاي غيرقابل انكاري نسبت به برادر بزرگترش يعني ويندوز ويزتا دارد اما ممكن است كامپيوتر شما آنقدر سريع نباشد يا رم كافي براي استفاده بهينه از ويندوز 7 را نداشته باشيد و سرعت كار شما با اين ويندوز كاهش يابد بنابراين بر آن شديم تا در اين مقاله از يادبگيردات كام روش هاي افزايش سرعت ويندوز را در اختيار شما قرار دهيم.

 

شروع كار

ابتدا وارد كنترل پانل ويندوز خود شويد سپس گزينه All control panels items را مطابق شكل زير انتخاب كنيد آنگاه مي توانيد

ويندوز

www.pmc20.blogfa.com

در صفحه اي كه مقابل شما گشوده مي شود روي Performance  Information and Tools كليك كنيد.

ويندوز

 

www.pmc20.blogfa.com

سمت راست صفحه اي كه باز مي شود همانند شكل زير است.

ويندوز

 

با كليك كردن روي Adjust visual effects مي توانيد با حذف يك سري جلوه هاي تصويري سرعت ويندوز 7 خود را افزايش دهيد. اگر بالاترين كارايي را بخواهيد و زيبايي ظاهري ويندوز براي شما مهم نباشد به سادگي مي توانيد گزينه Adjust for best apperance را انتخاب كنيد اين روش ساده ترين كار است و محيط ويندوز 7 را چيزي شبيه به ويندوز 98 مي كند اما اگر نمي خواهيد به اين شدت جلوه ها را حذف كنيد مي توانيد در كادر پاييني custom هر يك از جلوه ها را كه مي خواهيد غير فعال كنيد. و با فشردن apply نتيجه آن را ببينيد.

 

www.pmc20.blogfa.com

روش دوم- غير فعال كردن Indexing option است براي اين منظور دوباره به صفحه Performance and Tools بازگرديد و روي Adjust Indexing option كليك كنيد سپس روي هر آيتم كليك كنيد آنگاه modify را بزنيد آنگاه با برداشتن تيك هر گزينه اين قابليت را حذف مي كنيد. با Indexing option  سرعت جستو در ويندوز 7 افزايش مي يابد ولي در سرعت ويندوز تأثير منفي دارد. بنابراين اگر كامپيوتر شما به اندازه كافي قوي نيست و كار كردن با آن براي شما تبديل به دردسر شده است مي توانيد اين ويژگي را حذف كنيد.

 

www.pmc20.blogfa.com

روش سوم- اين روش  مربوط به تنظيمات مصرف انرژي است. براي اين منظور باز هم به صفحه Performance and Tools بازگرديد و روي Adjust power setting كليك كنيد. اين گزينه بيشتر براي لپ تاپ كه از باتري استفاده مي كند كاربرد دارد اگر از لپ تاپي كه انرژي خود را از باتري مي گيرد استفاده نمي كنيد احتياج چنداني به اين طريقه ذخيره انرژي نداريد مي توانيد گزينه high performance را انتخاب كنيد.

www.pmc20.blogfa.com

تعداد صفحات : 83

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    رضا
    رضا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 582
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 567
  • بازدید سال : 3,336
  • بازدید کلی : 402,290