loading...
بهترین سایت سرگرمی
رضا بازدید : 212 پنجشنبه 19 اسفند 1389 نظرات (0)
متن هایی که در زیر می خوانید به مناسبت سالگرد ازدواج نوشته شده است ، شما می توانید این جملات زیبا و عاشقانه را چه به صورت sms و  چه به صورت دست نوشته همراه با هدایایی که به مناسبت سالگرد ازدواجتان برای همسرتان تهیه کرده اید به او تقدیم کنید. امیدواریم که مورد استفاده شما قرار بگیرد و لذت ببرید .


ای عروس آرزو هام ، همدم امروز و فردام
دلم با یه دنیا عشق
تقدیم تو باد ،  تقدیم تو باد ،  تقدیم تو باد ....
 
به عشق خود رسیدم ، دم صبح سپیدم                       
 
                                                                            میون همه گلها گل عشق تو چیدم
 
 
الهی که عزیزم یه روز بی تو نباشم                      
 
                                                                        بمون با من همیشه ،  که مممنون خداشم
 
 
********* *******
 
 
 
عزیزم بهترین انتخاب عمرم همراه شدن با تو در مسیر زندگی است
هر چیز خوبی در دنیا فقط یکیست ٫ ۲ شاخه گل به مناسبت دومین سالگرد
ازدواجمان تقدیمت میکنم ٫
 2 مرداد یاد آور بهترین انتخاب زندگی ام را فراموش نمیکنم
 
 
 
********* *******
 
 
 
با آمدن تو بهترین و زیبا ترین لحظات وارد کلبه خوشبختیمان شد
تو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرانش ایمان دارم پس برایم بمان
و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارم ...
سالگرد ازدواجمان را به تو تبریک میگویم
 
 
********* *******
 
 
 
 
مهربان ترینم وقتی تو با منی ٬ سرود و شادی با من است
در ضمیرم نقش تو را بر قلبم حکاکی کردم و هر لحظه دلم به یاد تو میتپد
در قلب من آفتاب تابان باش .
2 مرداد ماه سالروز ازدواجمان را عاشقانه تبریک میگویم
 
 
********* *******
 
 
 
خوب است و قشنگ این که دلگیر شویم / در دام دل شکسته زنجیر شویم
ای عشق همیشه از خدا میخواهم / کنار من باشی و پا به پای هم پیر شویم
همسر عزیزم سالروز عهد و پیمان جاویدانمان مبارک . . .
 
 
 
********* *******
 
عشق مقدس ترین بهانه برای زندگی است با سبدی پر از گلهای یاس به سویت
میآیم و با عشق سالگرد ازدواجمان را به تو همسرم تبریک میگویم . . .
 
 
 
********* *******
 
 
دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثارت کنم
در 21 اسفند این بهترین بهانه است تا بگویم :
بهترینم به ماندگاری ستاره های آسمان همیشه دوستت دارم تا بدانی زندگی را
در کنار تو میستایم ٫ و تا ابد در کنارت میمانم . . .
 
 
********* *******
 
 
 
باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم، امشب اما همه جملات فرار کرده اند، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم
.
.
.
. سالگرد ازدواجمون مبارک.
 
 
********* *****
 
 
 
عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمیشناسم دوستت دارم و سبدی از گلهای یاس و پونه با یه آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت.
سالگرد ازدواجمون مبارک
 
 
********* *******
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    رضا
    رضا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 582
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 534
  • بازدید سال : 3,303
  • بازدید کلی : 402,257