loading...
بهترین سایت سرگرمی
رضا بازدید : 166 پنجشنبه 19 اسفند 1389 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه - عکس عاشقانه - اس ام اس 
های 
عشقولانه ی جدید - اس ام اس

چشم هایت وقتی دروغ میگویی زیباتر میشوند! اگر میخواهی زیباترین باشی همیشه به من بگو دوستت دارم

هر کجا از تو دور باشم نازنین غربت نشینم، هرکجا پایت گذاری خاک نرم آن زمینم

به یادت هستم بی هیچ بهانه ای شاید دوست داشتن همین باشد

آنکه دلی برای دوست داشتن به ما داد، کاش صبری هم برای دوریها میداد!

اندکی عاشقانه تر زیر باران بمان، ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند

اگر باغ نگاهم پر ز خار است / گلم  تاراج دست روزگار است /  به چشمانت قسم با بودن تو / زمستانی ترین روزم بهار است .

اگر کسی مرا خواست، بگویید رفته باران را تماشا کند، اگر با اصرار کرد، بگویید برای دیدن طوفانها رفته است، و اگر با هم سماجت کرد، بگویید رفته است تا دیگر باز نگردد

تو را انگار یکجا دیده بودم / میان خواب و رویا دیده بودم / نگاهت همچو شبنم آشنا بود / گمانم بین گلها دیده بودم

تو آسمون قلبم خدا خودش نوشته / یه لحظه با تو بودن قشنگتر از بهشته

میگن به یاد یکی بخوابی، خوابشو میبینی، میمیرم برات تا همیشه ببینمت


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    رضا
    رضا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 582
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 569
  • بازدید سال : 3,338
  • بازدید کلی : 402,292