loading...
بهترین سایت سرگرمی
رضا بازدید : 126 پنجشنبه 19 اسفند 1389 نظرات (0)

به زودی قصد ازدواج دارم.اما نمی دونم چطور باید عشق واقعیم رو به همسرم ابراز کنم.لطفا به من بگید که چه طوری میشه عشق واقعی را به همسر هدیه کرد؟


پاسخهای شما به پرسش ابوالفضل:


آقا پسر باهوش:

زن ها معمولا از هدیه خوششان می آید مخصوصا اگر
از نوع طلاجات باشد .
حال اگر وسعتان نمی رسد با خرید یک گل یا زدن
یک لبخند زیبا به او ابراز علاقه کنید .
اگر هم از ایشان دور هستید از تکنولوژی قوی اس ام اس
استفاده بفرمایید .
فقط کلیشه ای نباشد ...


فرشاد(من بی تو):

خانوما روحیه لطیفی دارن.یعنی بیشتر وقتا احساسی بر خورد می کنن البته نه همشون..اگر می خوای بهش علاقتو نشون بدی سعی کن 7 کار ساده رو انجام بدی.. اگه مردی بیشتر این 7 مورد داشته باشه باعث علاقه بیشتر همسرش و زنش میشه...
1- مرد رمانتیک

آقایی که به عشق کلاسیک اعتقاد داشته باشید، دائما برای او گل و شکلات بخرد، بر سر میز شام شمع روشن کند ، برای اینکه نشان دهد به یاد اوست با وی تماس تلفنی بگیرد، به چشمان بانوی خود خیره شود و احساسات قلبی خود را به بیرون بریزد.

چرا این مرد غیر قابل اجتناب است: خانم ها نیاز دارند که مورد احترام قرار گیرند و یک مرد رمانتیک این نیاز زن ها را برآورده می سازد. این مرد با ژست های رمانتیکی که به خود می گیرد به او نشان می دهد که دوستش دارد، و در مقابل خانم نیز برای تلافی گرایشات رمانتیک خودش را در طبق اخلاص قرار می دهد.

2- مرد با اعتماد به نفس

او کاملا مطمئن است و به خود اعتماد کامل دارد، مردم او را به عنوان یک فرد مثبت می شناسند و تجلی قدرت و اراده است ( البته توجه داشته باشید که مردهای خودبین و از خود راضی شامل این گروه نمی شوند) به ارتباط خانم ها با سایر مردها حسادت نمی ورزند و اصلا احساس نمی کنند که ممکن است به وسیله دوستان مذکر و یا همکاران خانم تهدید شوند.

چرا این مرد غیر قابل اجتناب است: زن ها جذب مردهای مطمئن می شوند. اگر خود را بزرگ تصور کنید بدون شک چنین تصوری در فرد مقابل نیز ایجاد خواهد شد. یک مرد با اعتماد به نفس به دنبال تایید و تمجید خانم ها نیست و همین امر باعث می شود که بیشتر مورد توجه آنها قرار بگیرد.

3- مرد هنرمند

یک مرد هنرمند خودجوش که در حال زندگی می کند و برای اظهار عشق و علاقه اغلب از خلاقیت خود استفاده می کند مثلا برای خانم شعر می سراید و یا یک نقاشی زیبا می کشد.

چرا این مرد غیر قابل اجتناب است: تمام زن ها دوست دارند احساس کنند که خاص و بی همتا هستند و چه راهی بهتر از اینکه شما او را الهه و منبع الهام خود قرار دهید. او شیفته ذهن خلاق مردهای هنرمند است خصوصا هنگامیکه او را نیز با هنرشان در می آمیزند.

۴ مرد خارجی

این مرد از یکی از کشور های دور دست خارجی می آید و دارای لهجه شیرینی است. او دید متفاوتی نسبت به دنیا دارد. روابط اجتماعی و رفتارهای روزمره اش اندکی عجیب و غریب به نظر می رسند اما با وجود همه این حرف ها باز هم به دل می نشیند و بسیار جذاب است. البته برای اینکه جزء این دسته محسوب شوید حتما لازم نیست که خارجی باشید بلکه اگر با چند زبان مختلف آشنایی داشته باشید و زیاد سفر کنید همان مقدار محبوبیتی را که یک خارجی می گیرد می توانید به خود اختصاص دهید.

چرا این مرد غیر قابل اجتناب است: جاذبه و گیرایی، جاذبه و گیرایی، جاذبه و گیرایی. هیچ چیز دیگری نمیتوانم در این مورد ذکر کنم. تنها راز، گفتن جمله ای با لهجه ای زیبا است که خانم ها را جذب می کند و مرد مورد نظر را برای او دلکش و فریبنده می سازد و اغلب نیز خانم هایی این مرد ها را انتخاب می کنند که در مورد دنیا کنجکاو هستند. البته تمام جاذبه های دنیا در مقابل قرار گذاشتن با یک چنین مردی هیچ است.

5- مرد آزاد و رها

این دسته از مردها از قید و بندها آزاد هستند و اجازه می دهند که باد آنها را به هر کجا که می خواهد ببرد که معمولا هم به مکان های جالب و سرگرم کننده ای کشیده می شوند. او موتورسواری می کند، از کار خود می زند تا با شما در کوچه ها پرسه بزند، نگران آینده نیست و به پیش روی خود چشم دوخته است.

چرا این مرد غیرقابل اجتناب است: تمام خانم ها تا حدی خواستار یاغی گری و سرکشی هستند (البته در حد معقول) او عاشق آزادی و رهایی این مرد می شود و آرزو می کند که روزی خودش هم بتواند این طور باشد. روح سرکش این مرد شادابی و جوانی را به رابطه شان اضافه می کند و خانم هم همیشه در تلاش برای رام کردن اوست- هرچند می داند که هیچ گاه واقعا موفق نخواهد شد.

6- مرد زیرک/بامزه

صحبت های این مرد انسان را به وجد می آورد او تنها مردی است که به حرف های شما نیز گوش می دهد. این مرد باعث می شود که خانمش بخندد و با احساس شوخ طبعی و بذله گویی خود برای او شادی به بار می آورد. او برای جذب خانم ها از سیاست خنداندن و سرگرم کردن استفاده می کند. این مرد می تواند ساعت های متمادی با خانم گفتگو کند بدون اینکه او را خسته و کسل کند.

چرا این مرد غیرقابل اجتناب است: با گذشت زمان موهای شما شروع به ریزش می کنند و عضلات محکم بدنتان نرم می شوند اما اگر بتوانید او را همچنان سرگرم نگه دارید برنده میدان خواهید بود. گفتگو و تبادل نظر عامل مهمی در ادامه ارتباط است، اگر به او نشان دهید که دارای این ویژگی می باشید او خیلی سریع به دام غلاب شما اسیر می شود.
7- مرد با ملاحظه

او مردی است که در ماشین را باز می کند، صندلی را برای او بیرون می کشد، پول شام را حساب می کند، مطمئن می شود که خانم حتما دسر خود را سفارش دهد و همیشه با یک بیان منطقی و مودبانه برای بیرون رفتن از او در خواست می کند، هنگام بازگشت او را تا درب منزل همراهی می کند، برای احساسات او ارزش قائل است و می داند که چه موقع برای رفتن به منزل آمادگی دارد.

چرا این مرد غیرقابل اجتناب است: غافلگیر شدید؟ احتمالا فکر نمی کردید که یک مرد خوب باید انقد سختی بکشه..
لبخند] و راستی اینو یادت باشه وقت نزدیکی سعی کن هیچ وقت همسرت احساس نکنه فقط به خاطر این چیزا می خوایش.چون خوانوما دوس دارن در درجه اول خودشون مهم باشن و همه چیط با علاقه باید باشه یعنی زبون و ابراز علاقه بهترین راه نرم کردن ر زنی هست و در عین حال که این 7 مورد گفتم اقتدار و کمی غرورتم داشته باشو جلو همسرت از کسی تعریف نکن..!!.زنها حسودن و...


شاهین شرق:

ببین عزیزم.شما ابتدا باید در رفتار همسر آینده خود دقیق بشید.
بپزیریدکه همه انسان حتی شما کامل نیستید ولی می تونید کامل بشید.ازدواج بهترین راهشه.
مرد با نگاه کردن تحریک میشه ولی زن با سخن گفتن.
در حدیثی از معصوم داریم که اگه مرد به همسرش بگه که اونو دوست داره این جمله هرگز از یاد زن نمی ره!
همسر شهید بهشتی می گفت که ایشون هر روز از من می پرسید که آیا از زندگی با من راضی هستی یا نه؟
پس عشق باید کلامی وخالصانه ابراز بشه وبهتر گاهی با یه هدیه کوچیک باشه
ولی مهمتر از او دریافت غیر مستقیمی که اون از رفتارشما داره.
خودتون رو شجاع,کمی مغرور,مستقل وغیرتمند نشون بدید.حتی اکه واقعا اینطوری نیستی اداشو در بیار.هیچ کس فرقشو نمی فهمه!کمی بعد عادتت میشه.


ترانه:

من فقط یه چیز میگم که یادت بمونه.هیچ چیزی برای یه زن اندازه ی جمله های محبت آمیز و عاشقانه ارزشمند نیست.پس از نظر من این بهترین راه ابراز علاقه ست.


مژده:

این سوال خودمم بود ( البته من حالا حالا ها قصد ازدواج ندارما )()


اردشیر   وبلاگ:http://andyshe1.blogfa.com/

به رابطه ای که در آن سه عامل میل ، صمیمیت وتعهد وجود داشته باشد عشق گویند.
تعریف فوق با اکثر تعاریفی که ما تاحالا از عشق داشته ایم متفاوت است .!!!!

به تعریف خوب دقت کنید:

اولاً باید آن سه عامل دریک رابطه باشد یعنی اگردر رابطه یکطرفه وفقط ازطرف یک نفر هرسه عامل هم وجود داشته باشدفایده ای ندارد، نشانه خطراست و به شکست خواهد انجامید.ثانیاً هرسه عامل باید وجود داشته باشد تا بتوان به آن عشق گفت زیرا در بسیاری از روابط دوطرفه هم هر سه عامل باهم نیستند
حالا با توجه به این تعریف واینکه سلایق هرفرد متفاوت بادیگری است ببین تمایلات همسر شما چیه تمایلاتی که در همه انسانها اعم از زن و مرد مشترکه محبت هست که این محبت میتونه با هدیه ابراز بشه میتونه با تقدیم یک گل و مهمتر از همه میتونه با براز علاقه وگفتن جملات محبت آمیز مثل دوستت دارم .توجه کن گفتم محبت آمیز نه عاشقانه قدرتی که تو جمله /دوستت دارم عزیزم / نهفته هست قابل درک نیست ولی میشه امتحانش کرد تا تجربه نمود.
موفق باشی


ابوالفضل (کسی که سوال رو پرسید):

سلام دوستان استفاده کردم از فرشاد(من بی تو) خیلی تشکر میکنم راهنمایی عالیی دادی استفاده میکنم ازت یه دنیا ممنونم بوس بوس برا دوستان


حنانه:

به نظر من این تماما بستگی به خانومت داره...بستگی به اخلاقش...بعضی هاشون دوست دارن غیر مستقیم بهش بفهمونی که دوستش داری و هر از گاهی هم به روش بیاری....بعضی هاشونم فقط عاشق جملات عشقولانن....پس بهتره اول کاملا با اخلاق خانومت اشنا بشی بعد سعی کنی بهش ابراز احساسات کنی


مردی که از جنس باران بود:(ترانه:حتما بخونیدش)

ابوالفضل عزیز بنظر من داری کمی عجله میکنی ... شما گفتی بزودی داری ازدواج میکنی ... این یعنی اینکه هنوز ازدواج نکردی و اگر منظورت اینکه وقتی ازدواج کردی باید چطوری به همسرت عشق بدی ... باید بگم این چیزی نیست که بشه براش رفتاری رو برای تو تعریف کرد
دوست من نیاز زن ها و البته مرده هم به همین شکل - برای عشق گرفتن از همسرشون متفاوت هستش و تو باید وارد زندگی بشی و ببینی همسرت به چه شکل علاقه داره که از تو عشق بگیره
پدرم یه ارتشی بود که همیشه احساساتش را توی جیب اورکت انگلیسیش پنهان میکرد و ما بچه های هیچ وقت تو زندگیمون ندیدم حتی یک قطره اشک بریزه ...وقتی کمی بزرگتر شدم با خودم گفتم این مادر ما چطوری این بابای بد اخلاق رو تحمل میکنه ... گذشت و گذشت تا همین چندسال پیش نزدیک عید بود که مادر بیمار شد و خونه تکونی اون سال به گردن من و خواهر ،برادرام افتاد ... خلاصه همین طور که داشتیم خونه تکونی میکردیم یه چیز شگفت انگیز دیدیم ... میدونید چی بود ؟
وقتی روبالشتی رو درآوردیم تا بشوریم ،دیدم پدر با همون دست خط زیبایی که داره رو بالشت نوشته : ... برای همه شب هایی که در کنارم بودی دوستت دارم
وقتی داشتیم لباس های مادر رو از کشو های کمد در می آوردیم دیدم پدر روی کف کشو کمد نوشته :
خانمم دوستت دارم
پدر هر جایی که فقط مادر باهاش سر کار داشت و از چشم ما دور بود برای مادر نوشته بود دوستت دارم
او حتی روی آخرین برگ از قرآنی که برای مادر بود و هیچ کس حق استفاده از آن را نداشت نوشته بود :
... جانم دوستت دارم

خلاصه آقا ابوالفضل زیاد نگران نباش وقتیرفتی تو زندگی خودت می فهمی باید چی جوری عشق بدی و میفهمی باید چی جوری عشق بگیری

تازه اون وقت بود که من فهمیدم مادر چطور توانسته بود 30 سال این پدر اخمو رو تحمل کنه


عرفان:

صداقت یکی از اصول مهمیه که گاهی فراموش میشه و گاهی برداشت واقعی از لفظ صداقت نمیشه .
بنظرم اگه با مخاطب نکاحت بخوای زندگی خوبی رو آغاز کنی اولین چیز صداقت و روراستیه . قپی بیخود اومدن مار رو درست نمیکنه .. اینطوری بهتر میشه عشق رو به همسرآینده نشون داد .
برای اینکه صدات رو بشنوه باید صداش رو بشنوی
به مشکلاتش گوش بده و سعی کن شنونده خوبی براش باشی تا همیشه تو رو به عنوان سنگ صبور خودش انتخاب کنه (صرفه اقتصادیش هم بیشتره چون اگه گوش نکنی زنگ میزنه به موبایل دوستش بعد تو باید قبض تلفن رو بدی)
از مشکلاتش سوال کن
اینطوری میفهمه که دغدغه های فکریش برای تو مهمه ...
اگر توی بحث ها یه حرف نامربوط بهت زد یا با تندی به خانوادت حرفی زد بعد اون رو بزرگ نمایی نکن چون مجبور میشه حرفی رو که بواسطه رفتار احساسیش به تو زده منطقی و عقلی جلوه بده .
همیشه سعی کن بدونی که تو یک مردی و اون یک زنه
پس کاری نکن که فکر کنه تکیه گاه زندگیش مــــــــــرد نیست.
وقتی باهاش بیرون میری مواظب نگاهت باش چون زنها به نگاه مردشون حساسند.

خیلی نکات مهمی میتونم بهت بگم اما اگه همین ها رو عمل کنی مطمئنم میتونی عشق رو به زوج آیندت هدیه کنی


همراز ( وبلاگ همراز : مشاوره اینترنتی):   همراز (مهناز مجیری نژاد )

در پاسخ به این دوست عزیز عرض میکنم که نشان دادن عشق و محبت با زبان های مختلف انسان می تواند صورت بگیرد و مهم صادقانه بودن و هماهنگ بودن این زبان های مختلف است شامل زبان دیداری (بدنی ) به معنی آنچه دیده می شود و رفتار می شود ، زبان گفتار یعنی آنچه با کلام بیان می شود و در نهایت زبان لحن یعنی آنطور که گفته می شود
شما برای نشان دادن محبت خود باید سعی کنید هر سه این زبان ها با هماهنگی و صداقت محبت را ابراز کند به عنوان مثال در زبان اگر می گویید دوستت دارم و برایت ارزش قائلم در عمل نیز باید نشان دهید که به خواسته ها و نیازهای طرف مقابلتان توجه دارید
من پیشنهاد میکنم حتما مطالعات خود را در زمینه های ارتباط با همسر ، رمزهای موفقیت در زندگی مشترک ، عوامل بر هم زننده ارتباط موفق و نیز تفاوت های زن و مرد که در سایت های مختلف نیز موجود است و می توانید در گوگل جستجو کنید افزایش دهید
ابتدا خود را دوست بدارید و سپس دوست داشتن را به دیگران هدیه کنید
شاد باشید.


جوان:

عشق ناشی از علاقه ،خود بخود به وجود میآد و جریان پیدا میکند عشق به کسی یعنی ندیدن خود هضم شدن در معشوق ،ارتباط عاشقی با نگاه کردن به چشم هم تقویت میشود نگاهی که منتقل کننده احساسات عاشقانه نسبت به همدیگر است .
یک حکایتی میگویم:
مجنون به سرعت به دنبال معشوقه خود می دوید یک نفر صدا کرد هی آقا مگر نمی بینی دارم نماز میخوانم از مقابلم رد شدی حواسم را پرت کردی
مجنون در جواب گفت! من عاشقانه به دنبال معشوقه ام لیلی میدویدم شما را متوجه نشدم! ولی شما چطور با خدای خود ارتباط داشتی متوجه من شدی ؟
در جوهر حرف مجنون عمق عشق وبیان عشق نهفته است ،که چطور میشود عشق ورزید؟


زهرا:

اتفاقا منم در شرف ازدواجم اما تو این چیزا مشکل نداریم
دخترا خجالتی تر و خوددار ترن فکر میکنن از نجابتشون کم میشه یا در موردشون قضاوت بد میشه در حالی که اینجور نیست محبت پایه ی زندگیه
به امید خوشبختی


مرکز روانشناسی و مشاوره:

نشان دادن عشق و محبت را باید با زبان درک طرف مقابل ابراز نمود و برای این کار لازم است همسرت را خوب بشناسی و با روحیه او آشنایی داشته باشی . در اصطلاح روانشناسی یعنی اینکه باید تشخیص دهی که همسرت در کدام یک از سه گروه شخصیتی قرار دارد . آیا فردی بصری است یعنی از لذتهای دیداری مثلاً هدیه گرفتن یک شاخه گل بیشتر خوشش می آید یا جزو گروه سمعی است و از لذتهای شنیداری مثلاً شنیدن جملاتی چون دوستت دارم بیشتر خوشش می آید و یا اینکه فردی لمسی است و از لذتهای جسمانی مثلاً نوازش شدن و در آغوش گرفتن بیشتر خوشش می آید . البته بهترسعی کنید از هر سه روش استفاده کنی . حرف آخر اینکه خودت را دوست بدار و کمک کن تا دیگران نیز خود را بیشتر دوست بدارند


شریعت:

 نظر من موثر ترین راه ابراز علاقه به یه خانوم اینه که ازش حمایت کنی. در برابر خانوادت؛ تو اجتماع؛ در برابر ترس؛ در برابر تنهایی..
اگه تونستی این کار بدون منت انجام بدی ؛ بدون که حتی اگه به همسرت نگی دوست دارم اون می دونه که عاشقشی...


مسلم زاده  وبلاگ: روانشناسی بالینی (Clinical Psychology )

شما می توانید هم با زبان و هم با عملتان عشقتان را به همسرتان ابراز کنید.
تاکید میکنم که این دوکار در کنار هم تاثیرگذار خواهد بود.
تا زمانی که شما نتوانید خود را دوست بدارید وبه خود احترام بگذارید نخواهید توانست فرد دیگری رو دوست داشته و عشقتان را به او ابراز کنید.
موفق باشید


عینی پور:

با دوست داشتن نه فیلم بازی کردن
به او احترام کردن نه اونو موجودی محتاج فرض کردن
ثبات قدم در اراده نه کوتاه اومدن در مقابل نق زدنها
مومن به خداوند بودن وخدا رو بیشتر از هر کس دیگری دوست داشتن


lobat:

faghat kafiye behesh begi man behet etemad daram
man ghabulet daram
ya man behet iman daram

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    رضا
    رضا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 582
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 473
  • بازدید سال : 3,242
  • بازدید کلی : 402,196