loading...
بهترین سایت سرگرمی
رضا بازدید : 148 پنجشنبه 19 اسفند 1389 نظرات (0)

خدا 
نگهدارت

شادی و غم را با تو شناختم ، شادی را در باتوبودن و غم را در بی تو بودن.

.

.

دلتنگی همیشه از ندیدن نیست لحظه های دیدار با همه زیبای گاه پر از دلتنگی است.

.

.

میگن فاصله ها سردی میاره! نمیدونم چرا فاصله بین من و تو دلتنگی میاره!

.

.

به خاطر خاطره هایت خاطرت در خاطره انگیزترین خاطره هاست.

.

.

شنیدی که میگن خیلی دور خیلی نزدیک؟؟؟

اولیش خودمونیم ، دومیش دلامونه...

.

.

برای نبودنت گلایه نمی کنم چون تا نبودت نباشه لذت بودنت احساس نمی شه.

.

.

تقدیم به او که به رسم جاده ها دور است اما به رسم دل با او هیچ فاصله ای نیست.

.

.

در انتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهاییت با خود بگویی : از دل برود هر آنکه از دیده برفت.

.

.

جهت مشاهده اس ام اس های زیبا با موضوعات کاملا متفاوت اینجا کلیک نمایید

.

.

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

.

.

آخرین تماشایت را پلک نخواهم زد ، مبادا تصویرت در چشمانم آواره شود.

.

.

ای صمیمی ! ای دوست! اگاه و بیگاه لب پنجره ی خاطرم می آیی. ای قدیمی! ای خوب! تو مرا یاد کنی یا نکنی ، من به یادت هستم.

.

.

عادتم داده خیال تو که یادت باشم ... ، یاد من هم نکنی ، باز به یادت باشم.

.

.

سلامت بگویم که در خاطری ، گر از چشم دوری به دل حاضری!

.

.

با خون غم نوشتم غربت مکان ما نیست / از یاد بردن دوست هرگز مرام ما نیست

.

.

تنهایی آدم ها به عمق دریاست ولی پرکردنش با یک لیوان محبت ممکنه.

.

.

دورم ز تو ای خسته ی خوبان چه نویسم ، من مرغ اسیرم به عزیزم چه نویسم ، ترسم که قلم شعله کشد صفحه بسوزد ، با آن دل گریان به عزیزم چه نویسم.

.

.

شبی از سوز دل گفتم قلم را ، بیا بنویس غم های دلم را ، گفتا برو بیمار عاشق ، ندارم طاقت این همه غم را

.

.

نزدیک ترین رفیق به تو کسیه که از دورترین فاصله ها به یادت باشه.

.

.

دلتنگی بد نیست یادگار است از آنها که دوستشان داریم  و دورند.

.

.

ما سوخته دلان ساکن کوی غمو دردیم در رفاقت شکست خورده ولی توبه نکردیم.

.

.

در دیاری که رفیقان همه دل می شکنند ، به تو نازم که بلور غم دل میشکنی

.

.

ز هجران تو پرپر می زند دل ، ز دل تنگی به هر در می زند دل ، چو بلبل در فراق رویت ای گل ، به دیوار قفس سرمیزند دل

 

جهت مشاهده اس ام اس های زیبا با موضوعات کاملا متفاوت اینجا کلیک نمایید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    رضا
    رضا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 582
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 286
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 374
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 388
  • بازدید ماه : 889
  • بازدید سال : 3,658
  • بازدید کلی : 402,612