loading...
بهترین سایت سرگرمی
رضا بازدید : 155 پنجشنبه 19 اسفند 1389 نظرات (0)

3 مشکل اساسي خانم ها در رابطه ي جنسي

 

مجلات ويژه خانم ها اطلاعاتي در اختيار ما قرار مي دهد که هيچ کجاي ديگر نمي توان يافت. آنها ديدگاهي زنانه را به ما نشان مي دهند که اکثر آقايون شناختي از آن ندارند. اينکه خانم ها چطور رفتار و اعمال آقايون را تعبير مي کنند، انتظارات واقعي آنها چيست و خيلي چيزهاي ديگر.

هدف سايت مردمان آشنا کردن شما با اين بينش جنسي است. مقالات ما برگرفته از نوشته هاي خانم ها براي خانم هاست، اما با بينشي که براي مردها بسيار باارزش است.

احساسات جنسي او

انکار همسرتان براي هم بستر شدن با شما، هر بار که از او تقاضا مي کنيد، مي تواند دليلي فراتر از آن سردرد ساختگيش باشد. سايت مردمان به شما کمک مي کند با دروني ترين مسائل جنسي خانمتان آشنا شويد تا بتوانيد رابطه تان را با او ارتقاء بخشيد.

احساس مي کنيد که نمي خواهيد

اگر بگوييم زنان از نظر جنسي موجوداتي بسيار پيچيده هستند، بيراه نگفته ايم. همه مي دانند که ارگاسم شدن براي خانم ها خيلي سختتر از آقايون است. در اين مقاله مي خواهيم به علت اين مشکل بپردازيم و به شما نشان دهيم که چطور مثل مردها بتوانيد به راحتي از ارگاسم لذت ببريد.

ببينيد دقيقاً چه اتفاقي مي افتد

فقدان ميل جنسي موقتي به اين معناست که شما طبيعتاً سکس را دوست داريد اما مدتي است که اين ميل را در خود نمي بينيد. فقدان ميل جنسي دراز مدت به اين معناست که چند وقتي است که اين شور و حرارت در شما از بين رفته است. ميل جنسي کم يعني شما سکس مي خواهيد اما بدنتان نمي خواهد و از نظر جسمي انگيختگي جنسي مغز را رد ميکنيد. دستگاه تناسلي شما خشک ميماند و حساسيت شما به لمس کردن آن از بين رفته است.

اگر از کاهش ميل جنسي رنج مي بريد، سريعاً به پزشک زنان مراجعه کرده و از او بخواهيد يک چک آپ کامل روي شما انجام دهد. علت اين مشکل معمولاً جسمي است و به دلايلي مثل جراحي هاي لگن خاصره مثل بيرون آوردن رحم، بالا بودن فشار خون، کشيدن سيگار، کلسترول بالا، تغييرات هورموني مثل بچه دار شدن و همچنين استفاده از برخي داروها برمي گردد.

اگر خوب فکر کنيد، فقدان ميل جنسي موقتي معمولاً از بروز يک اتفاق ناشي ميشود. جدا از اتفاقات آشکاري مثل بچه دار شدن، اتفاقات ديگري هم در اين زمينه دخيل هستند، مثل استرس، خستگي، مرگ يکي از عزيزان، تنش در رابطه، و هر چيز ديگري که ممکن است باعث ناراحتي شما شده باشد. اگر توانستيد آن اتفاق را تشخيص دهيد، راه حل مشکل را تقريباً پيدا کرده ايد. دليلش استرس زياد است؟ به اولويت هايتان دوباره فکر کنيد. اگر غصه دار يا عزا داريد، به خودتان زمان بدهيد تا بهبود يابيد.

اگر يک سال يا بيشتر است که ميل جنسي نداشته ايد و نمي دانيد دليل آن چه بوده است، آنوقت است که بايد بنشينيد و يک فکر اساسي کنيد. صادق باشيد. شايد يکي از مهمترين دلايلي که ميل جنسيتان اين مدت تحريک نشده اين باشد که رابطه تان رابطه ي درستي نيست يا از شريک جنسيتان خوشتان نمي آيد. اما خوشبختانه با کمي حرف زدن و آموزش ديدن مي توانيد اين مشکل را  به راحتي از ميان برداريد.

آيا ناخودآگاه از سکس خودداري مي کنيد؟

بيشتر وقت ها واقعيت ناراحت کننده تر اين است که مشکل شيوه ي شريکتان نيست، بلکه عدم علاقه شما به اوست. بااينکه راه هاي زيادي براي حرارت بخشيدن به زندگي جنسيتان وجود دارد، اما اگر واقعاً به طرفتان علاقه مند نباشيد شايد نتوان کاري کرد. اين شما هستيد که بايد تصميم بگيريد در آن رابطه عاري از سکس بمانيد يا نه.

سکس مي تواند ابزار بسيار عالي براي تهييج روابط باشد. اگر همسر شما هميشه عطش جنسي دارد، رد کردن منبع اصلي لذت او، راضيتان مي کند. گاهي اوقات –به ويژه وقتي عصباني هستيد—آگاهانه اين کار را مي کنيد. ساير اوقات اگر واقعاً اذيت شده باشيد، اينکار به صورت ناخودآگاه انجام مي گيرد. مشکلات جنسي معمولاً فقط به خودِ سکس مربوط مي شوند و گاهي مي تواند نشانه ي اين باشند که رابطه چندان مستحکم نيست.


از جنبه مثبتِ قضيه

اين هم به همان اندازه متداول و البته به همان اندازه براي زندگي جنسيتان مخرب است: شما خيلي به شريک جنسيتان نزديک شده ايد. سکس در ابتداي رابطه تان با اين فرد چطور بوده است؟ اگر خوب بوده و هنوز هم مجذوب آن هستيد، بايد بدانيد که صميميت در رابطه باعث عقب راندن شور و اشتياق جنسي مي شود. تعجب کرديد نه؟ اما خوب است بدانيد که زوج هايي که معمولاً صميمي ترين و بهترين رابطه عشق و عاشقي را دارند، بدترين زندگي جنسي را دارند. يکي از مهمترين الزامات تداوم يک رابطه جنسي، تازگي است. اگر آنقدر با طرفتان جور شده ايد که همه علايق و سلايقتان باهم يکي شده است، مطمئناً رابطه جنسيتان سخت تر خواهد شد. زوج هايي که خيلي به همديگر نزديک نمي شوند و هميشه به خود اجازه مي دهند که چيزهاي تازه را امتحان کنند و ديدگاهي خاص خود را داشته باشند، هميشه زندگي جنسي بهتري باهم خواهند داشت.

چند نکته ديگر:

دلايل پزشکي را بررسي کنيد. قبل از هر چيز براي ارزيابي شيوه زندگي، سلامت عمومي، داروها و سطح هورمون ها، يک مشاوره ي کامل پزشکي انجام دهيد.
ميل جنسي يک تصميم است. به خودي خود اتفاق نمي افتد، شما بايد باعث شويد که اتفاق بيفتد. مسئوليت انگيزش خود را بپذيريد. ببينيد چه چيزهايي باعث تحريک شما مي شود و چه چيزهايي ميلتان را از بين مي برد.
حداقل هفته اي يکبار با همسرتان قرار سکس بگذاريد. علاوه بر اين يک قرار، سه قرار ملاقات ديگر هم باهم در هفته داشته باشيد که بدون انجام سکس داخل اتاق کنارهم باشيد. اين قرار ملاقات ها را در راس اولويت هايتان قرار دهيد. وقتي زمانش فرا مي رسد با اشتياق در رابطه شرکت کنيد و خواهيد ديد که شما هم به اندازه ي او لذت خواهيد برد.
همسرتان را متهم نکنيد. اگر او مي خواهد که به فلان شيوه با شما سکس کند، غر نزنيد و شکايت نکنيد که چرا وقتي نمي خواهيد مجبوريد کاري را انجام دهيد. درعوض همه ي  تلاشتان را به کار گيريد که از سکس لذت ببريد، همين!

در سکس ارگاسم نمي شويد

مشکل را بررسي کنيد

گاهي ممکن است اصلاً و به هيچ عنوان ارگاسم نشويد و گاهي ممکن است بسيار سخت ارگاسم شويد. مشکل شما کدام است؟


چند نکته:

اطلاعات خود را از بدنتان بيشتر کنيد. مي توانيد از کتاب هاي آموزشي، به ويژه کتابهايي که درمورد ارگاسم صحبت ميکند، استفاده کنيد. هرچه اطلاعاتتان درمورد سکس کمتر باشد، اگر زن باشيد، ارگاسمتان دشوارتر خواهد بود.
نمي توانيد ارگاسم شويد؟ احتمالاً يک مشکل عميق رواني براي آن وجود دارد. اين مشکل مي تواند يک تجربه ي زود هنگام باشد که ضربه ي شديدي بر شما وارد کرده است اما شما آن را به خاطر نمي آوريد. گاهي مغز برخي اطلاعات را که تصور مي ميکند براي ما دردآور است، از ما پنهان ميکند. اما فقط مغزتان نيست که مي تواند چيزها را به ياد آورد، بدنتان هم مي تواند. اگر فکر ميکنيد اشکالي در کار است اما مطمئن نيستيد که آن چيست، يا به طور کل از سکس احساس ناراحتي ميکنيد، حتماً با يک روانشناس مشورت کنيد.
همسرتان توانايي رساندن شما به ارگاسم را ندارد

بايد بگويم که تقريباً %77 خانم ها فکر ميکنند که شريک جنسيشان نميتواند آنها را به ارگاسم برساند. حتي آنهايي که اين جرات را دارند به طرفشان آموزش دهند که براي ارگاسم شدن آنها چه بايد بکنند. اما چرا؟ شايد دليلش اين است که طرفشان نميتواند به همان مدت طولاني کاري که آنها مي گويند را انجام دهد. اما نکته جالب اين است که تحقيقات نشان مي دهد مردها دوست دارند به آنها بگوييد که چه بايد بکنند. تنها دليلي که باعث مي شود زود دست از کار بکشند اين است که چون ارگاسم خودشان خيلي سريعتر است فکر مي کنند که شما هم بايد همينطور باشيد. بايد به آنها بگوييد که شايد تا 20 دقيقه هم طول بکشد تا ارگاسم شويد، آنوقت آنها با خيال راحت کارشان را ادامه مي دهند.

اگر هنوز هم نمي توانيد ارگاسم شويد، مي توانم راهکاري به شما معرفي کنم. ابتدا از شريک جنسيتان بخواهيد به تحريک ساير قسمت هاي حساس بدنتان بپردازد. وقتي هر دوي شما بدانيد که مي توانيد ارضاء شويد، فشار روحي وارد بر شما کمتر خواهد شد. هرچه طرفتان بيشتر با روشي که شما براي سکس کردن مي پسنديد انس بگيرد، کم کم مي توانيد از طريق سکس با همسرتان به ارگاسم برسيد. اجازه بدهيد او همه ي تلاشش را براي ارگاسم کردن شما بدون استرس به کار گيرد. سعي کنيد روش ها و تکنيک ها جديد را بين خود آزمايش کنيد تا ببينيد کدام براي شما کارآمدتر است.


چند پيشنهاد:

درمورد سکس مطالعه داشته باشيد. کتاب هاي خوب و مفيد بخوانيد و از شريک جنسيتان بخواهيد که همين کار را بکند.
با گذاشتن نامي ديگر بر سکس مشروع، آن را عملي طبيعي جلوه دهيد تا ديگر عملي زشت و ناشايست را در ذهنتان تداعي نکند.
نگران اينکه بقيه چه فکري درموردتان ميکنند نباشيد. هميشه نگران اين هستيم که طرفمان چه فکري درموردمان ميکند يا اگر مادرمان بفهمد چه فکري مي کند. دست ازاين فکرها برداريد. هروقت ديديد ذهنتان درگير چنين موضوعاتي مي شود با آن مقابله کنيد.
دست از خرده گرفتن بر اندامتان برداريد. بله شما کامل نيستيد اما هيچ انسان ديگري هم در جهان وجود ندارد که کامل باشد. با اين افکار مقابله کنيد. مثل مردها رفتار کنيد: وقتي جلوي آينه مي ايستيد به جاي متمرکز شدن روي نقاط ضعفتان، به نقاط مثبتتان بينديشيد.
گذشته ي جنسي خود را بررسي کنيد. چه پيامهايي درمورد سکس از والدينتان دريافت کرده ايد؟ چه تجربيات ديگري در گذشته داشته ايد که امروز بر شما تاثير گذاشته باشد؟ با يک دوست مطمئن صحبت کنيد. با شريک جنسيتان صحبت کنيد. و اگر با هيچکدام از اينها دوست نداشتيد، با يک متخصص روانشناس مشورت کنيد.
موقع سکس کردن، فقط به لحظه حال توجه داشته باشيد. روي احساسات آن زمان خود متمرکز شويد. اگر فکر ميکنيد که ذهنتان به سمت افکار منفي مي رود—يا حتي به سراغ کارهايي که بايد انجام دهيد—به سرعت اين افکار را پس بزنيد. حتي نبايد تمرکزتان بر ارگاسم باشد. فقط بايد از آنچه در همان لحظه اتفاق مي افتد لذت ببريد.
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    رضا
    رضا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 582
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 192
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 738
  • بازدید سال : 3,507
  • بازدید کلی : 402,461