loading...
بهترین سایت سرگرمی
رضا بازدید : 112 پنجشنبه 19 اسفند 1389 نظرات (0)
http://sites.google.com/site/etri64/soltan.jpg

کامل ترین مجموعه اس ام اس های تبریک روز مرد (روز پدر و ولادت حضرت علی (علیه السلام) )


پدرم راه تمام زندگیست ، پدرم دلخوشی همیشگیست . روزت مبارک باباجون


میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت، اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب، مبارک باد . . .


بابا دوستت دارم بابت تمام زحماتی که کشیدی دستانت را می بوسم و ممنونتم .


حیف
حیف که خیلی نامردی.
.
.
.
وگرنه روز مردو بهت تبریک میگفتم


حضرت علی (ع) فرمود: قناعت انسان را بی نیاز می کند.(قابل توجه پدر همیشه قانعم :D )


اگه یه مرد تو این دوره زمونه باشه اونم تویی روزت مبارک .

 

پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون

با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون

هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها

هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا . . .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان / ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان

ای نام زیبایت همیشه اعتبارم / خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم . . .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

پدرم : منی که پدر شده ام می دانم چه رنجهایی برای من کشیدی. من می دانم که با چه

سختی هایی نیازهای من را بر طرف کردی ، پدرم قسم به تمام روزهای سرد و گرم که

برایم زحمت کشیدی دوستت دارم و خیالت برایم تکیه گاه است ، روزت مبارک . . .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

علی پا به این دنیا گذاشت و قلب عاشقان را محسور کرد و همگان را با انسانی آشنا کرد

که پدر تمامی آفریدگان پروردگارش لقب گرفت روز پدر مبارک . . .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

روز پدر رو به بابای خوب دست و دلبازم تبریک میگم

(هم اکنون نیازمند یاری سبز شما می باشیم!)

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

اگه یه مرد تو این دوره زمونه باشه اونم تویی روزت مبارک . . .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

روز مرد رو به مرد راستینی که مقام زیبای مردانگی رو درک کرده تبریک میگم

روزت مبارک . . .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

تبریک به کسی که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سکوت، مهربانی

و… بسیار سخت است … پدرم روزت مبارک . . .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین حیدر کرار شیر خدا مولود کعبه و فرا رسیدن روز پدر را

خدمت شما تبریک و تهنیت عرض میکنم . . .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

مکه پر شور و شعف ، کعبه می گیرد شرف

قبله را قبله نما ، آمده میر نجف

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت، اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب،

مبارک باد . . .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

ولادت باسعادت مولای عاشقان، امیر مؤمنان، علی علیه السلام، مبارک باد . . .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

ای تو کعبه را نگین، یا امیر المؤمنین

ای تو خلقت را پدر، وی خلائق را امین

کن نظر از روی لطف، به تمام پدران

روز سیزده رجب، ای امیر مؤمنان

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

بابا دوستت دارم بابت تمام زحماتی که کشیدی دستانت را می بوسم و ممنونتم .

روزت مبارک . . .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش . روزت مبارک .

از صمیم قلب دوستت دارم . . .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

نمک بر زخم من شیرین تر از خواب سحر گردد ،

جگرها خون شود تا یک پسر مثل پدر گردد . . .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

باور کن ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم،

اما امشب همه جملات را فراموش کرده ام، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم .

پدرم روزت مبارک . . .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

پدر عزیزم

از تو آموختم چگونه سبکبال زندگی کنم تا هجرتم نیز سبکبال باشد

این بالهای پرواز قناعت و امید و عشق را تو به من بخشیدی

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

بابا جون ، میدونم خیلی عذابت میدم ولی جوونیه و هزار جور شیطنت ،

شما به بزرگیه خودت ببخش و بدون که از تموم وجودم دوستت دارم . . .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

پدر جان ، نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرحم دل من در این غربت است ،

بدان که برای من بهترینی . روز پدر مبارک باد . . .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

پدرم راه تمام زندگیست ، پدرم دلخوشی همیشگیست . روزت مبارک باباجون

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

دلم شده غرق سرور و شعف

کعبه شده بهر علی یک صدف

مرغ دلم رها شده به سوی

ایوان باصفای شاه نجف

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

نیستم بیگانه، هستم آشنایت یا علی

از ازل دل داده بر مهر و ولایت یا علی

تا جمال خویش را در کعبه حق ظاهر کند

پرده گیرد از جمال دلربایت یا علی

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

حضرت علی (ع) فرمود: کسی که زبانش را حفظ کند، خداوند عیب او را می پوشاند . . .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

میلاد مرتضی اسدالله حیدر است

جشن ولادت علی(ع) آن میر صفدر است

زوجی برای فاطمه حق آفریده است

این زادروز همسر زهرای اطهر است

با کوردل بگو، که بجز شیر حق علی (ع)

جای ولادتش حرم خاص داور است؟.

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

حضرت علی (ع) فرمود: قناعت انسان را بی نیاز می کند..(قابل توجه پدر همیشه قانعم :D )

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

حضرت علی (ع) فرمود: کار نیک را با منت باطل مکن .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

حضرت علی (ع) فرمود: موج های بلا را ، پیش از آنکه بلا سر رسد، با دعا از خود رفع کنید.

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

آن شیر دلاور که زبهر طمع نفس / در خوان جهان پنجه نیالود، علی بود

شاهی که وصی بود و ولی بود، علی بود / سلطان سخا و کرم و جود، علی بود . . .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

تمام لذت عمرم همین است

که مولایم امیرالمومنین است . . .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

حضرت علی (ع) فرمود:

اسلام معنایش تسلیم در برابر دستورات الهی و عمل به آنها می باشد . . .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

ناگهان یک صبح زیبا آسمان گل کرده بود / خاک تا هفت آسمان، بغض تغزل کرده بود

حتم دارم در شب میلادت، ای غوغاترین / حضرت حق نیز در کارش تأمل کرده بود

هر فرشته، تا بیایی، ای معمایی ترین / بال های خویش را دست توسل کرده بود

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

دل هر چه نظر به وسعت عالم تافت / جز نور تو در عرصه ی آفاق نیافت

هنگام نهادن قدم بر سر خاک / دیوار حرم به احترام تو شکافت . . .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

زان سبب ماه رجب ماه خداست / که اندر آن میلاد شاه لافتی ست

شد رخش از کعبه ظاهر، عقل گفت: / چون که صد آمد نود هم پیش ماست

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

حجت حق، از حریم حق، به امر حق عیان شد

روشن از نور رخش، ارض و سما، کون و مکان شد

خانه زاد حق ولادت یافت اندر خانه ی حق

حق به مرکز جا گرفت، باطل گریزان از میان شد . . .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

زد عشق تو خیمه در دل ما / حل شد زتو جمله مشکل ما

با مهر علی و آل بسرشت /از روز ازل خدا دل ما

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

چه کسی میداند در پس این چهره مهربان خستگیت را

پدرم دوستت دارم . . .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

ولادت باسعادت مولای عاشقان، امیر مؤمنان، علی علیه السلام، مبارک باد.

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است

جان من، جانان من، روح و روان من علی است

تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی

شکر لله حاصل عمر گران من علی است . . .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

هر کس که شود داخل حصن حیدر / ایمن بود از عذاب روز محشر

جز مهر علی و آل چیزی نبود / سرمایه ی طوبا و بهشت و کوثر

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

تقدیم به پدر حقیقیمان، امام زمان-ارواحُنا فِداه:

ای سفر کرده ی موعود بیا / که دلم در پی تو دربه در است

جان ناقابل این چشم به راه / برگ سبزی به تو، روز پدر است>

بابا . . . جونمی ، عمرمی ، قلبمی . . . دوستت دارم و به شما افتخار میکنم . امید که سایه شما تا ابد بر سر ما باشد

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

پدر جان روزت مبارک . فقط میتوانم بگویم دوستت دارم و از دور میبوسمت .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

پدرم راه تمام زندگیست ، پدرم دلخوشی همیشگیست . روزت مبارک باباجون

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

میلاد با سعادت

مولود کعبه مولی الموحدین ،امیرالمومنین، امام علی (ع)

محضر امام عصر و الزمان، امام الانس و الجان حجت ابن الحسن العسکری حضرت مهدی عجل الله تعالی

فرج و تمام عاشقان حضرت تبریک وتهنیت باد.

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

برخیز که قدسیان جوابت بدهند

وز کوثر معرفت شرابت بدهند

چون ماه رجب باشدو اعیاد علی

کعبه مانند صدف در دل خود گوهر داشت

گوهری زینت هستی چونان حیدر داشت

یک پیاله ز می اش مست کند عــــالم را

آنکــه اندر قدحش باده ای از کوثر داشت

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

دل را ز علی اگر بگیرم چه کنم
بی مهر علی اگر بمیرم چه کنم
فردا که کسی را به کسی کاری نیست
دامان علی اگر نگیرم چه کنم

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

نازد به خودش خدا که حیدر دارد
دریای فضائلی مطهر دارد
همتای علی نخواهد آمد والله
صد بار اگر کعبه ترک بردارد

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

قرآن جز از مدح علی آیه ندارد

این صدف جز این دُر گرانمایه ندارد

رفتم زیر سایه لطفش بنشینم

دیدم علی نور بود سایه ندارد

علی علیه السلام و زیبائی ها:

از کعبه حق بانگ جلی می آید

آوای خوش لم یزلی می آید

بشنو که سروش وحی حق می گوید

آغوش گشایید علی می آید

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

زیباترین ولادت: تنها کسی که در داخل خانه خدا بدنیا آمد، اوست.

زیباترین نام: بنا بر روایات متعدد، نام علی مشتق از نام خداست.

زیباترین معلم: علی تربیت شده دست پیامبر (ص) بود.

زیباترین سخنان: به تعبیر بسیاری از بزرگان، نهج البلاغه برادر قرآن کریم است

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

میدونی فرق روز پدر با روز مادر چیه ؟ روز مادر طلافروشی ها شلوغ میشه اما روز پدر جوراب فروشی ها . . . میدونی شباهتشون چیه ؟ پول هر دو از جیب بابا میره .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

پدرم با صمیم قلب از تو تشکر میکنم ، نه به خاطر اینکه به من محبت کردی و جوانمردیم آموختی ، نه به خاطر اینکه راه و رسم مردانگیم آموختی ، به خاطر اینکه با آن سیلی که به من زدی ، عشق و صفا و آزادگیم آموختی . پدر جان روزت مبارک .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

سلام بابا جون . امروز که داشتم به تقویم نگاه میکردم متوجه یه چیز عجیب تو اون شدم ، نوشته بود : چهارشنبه 7 تیر ۱۳۸۷ ، ۱۳ رجب ۱۴۲8 ، 6 ژوئن ۲۰۰9 مصادف با تولد امام اول شیعیان ، حضرت علی (ع) و روز پدر . خواستم ازتون بپرسم واقعا حقیقت داره یا نه !!؟؟

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

پدر ، نام تو تکیه گاه من است . روز پدر رو خدمت شما پدر عزیزم تبریک عرض میکنم .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

این اس ام اس جهت تبریک گفتن بچه های کوچک به باباشون هست و برای بقیه سنین توصیه نمیشود ، حتی شما دوست عزیز : بابای من بهترین بابای دنیاست ، هی . بابای من روی سر همه باباهاست ، هی

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

بابای عزیزم ، روز پدر رو بهت تبریک میگم و صمیمانه بر دستای پینه بسته‌ات بوسه می‌زنم .


- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

حیف

حیف که خیلی نامردی.

.

.

.

وگرنه روز مردو بهت تبریک میگفتم

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

تبریک به كسی كه نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سكوت، مهربانی و… بسیار سخت است

پدرم روزت مبارک

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

روز تولد حضرت علی تنها روز پدر نیست …

روز بزرگداشت مقام مردانگی و انسانیته …

و اون گنجی یه که هر کسی نمی تونه دارای اون باشه …

روز موجودی با محبت به نام پدر ..

پدر عزیزم روزت مبارک

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش . روزت مبارک . از صمیم قلب دوستت دارم . .

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

اسوه تقـوی علی و مظــهر ایمــان علی

عـزت آل پیمـــبر ، عاشــــق جانـان علی

منشــاء جـود و سخاوت ، موج دریای وفا

لعل رخشـــان ولایت ،گوهــر تـابـان علی

منبع مهــر ومحبت ، صــاحب لطف و کرم

افتـــخار شیـعیان و آیت الـرحمــــان علی

میلاد نور بر شما مبارک

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

در میـــان کعـبه جـان ، پـرتـو حق جلــوه گر شــد

فاطمه بنت اســد هم ، صــاحب زیبـا پسر شــد

کعبه آن شب ، غـرقـه در نور دل افـروز خـدا بـود

آسمان کعبه گویی ، مظــهر صــدها گهـــر شــد

عطــر جـانبخش بهشـتی در فضــای کعبه پیچید

تا کـه میـــلاد ســعید مـرتضی فخــر بشــر شــد

مـژده میـــلاد مـولا ، می کنــــد از غم رهـــــــایم

زین بشارت کام امّت ، مملو از شهد و شکر شـد

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

آن شهنشاهی كه بحر لا فتی را گوهر است

شحنه دشت نجف شاه ولایت، حیدر است

ذات پاك مرتضی را با كسی نسبت مكن

زانكه این آب حیات از چشمه سار دیگر است

معنی قول علی بابها آسان مدان

كاین سخن را صدجهان معنی به هر باكی در است

سرسبحانی كه پنهانست در نادعلی

هم به معنی مظهرش او هم به معنی مظهر است

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

من باعث فریادتم

حافظ اسم پاکنم

همیشه در کنارتم

مردانه در رکابتم

عشق من پدر من

همیشه در رویای من

اخ که چقدر سخته برام

بدون تو فردای من

من باعث فریادتم

حافظ اسم پاکنم

همیشه در کنارتم

مردانه در رکابتم

عشق من پدر من

همیشه در رویای من

اخ که چقدر سخته برام

بدون تو فردای من

- - - - -->ĵσқ.мαнвŁσġ.¢σм<-- - - - - -

پدرم

به یمن لطف تو بختم بلند خواهد شد

سرم به خاك رهت ارجمند خواهد شد

لبی كه زمزمه درد می كند شب و روز

به یمن روی تو پر نوشخند خواهد شد

روزت مبارک
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    رضا
    رضا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 582
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 194
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 225
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 239
  • بازدید ماه : 740
  • بازدید سال : 3,509
  • بازدید کلی : 402,463