loading...
بهترین سایت سرگرمی
رضا بازدید : 192 پنجشنبه 19 اسفند 1389 نظرات (0)
 
 
گه صدای اس ام اس گوشیت در اومد ، نگو پیام دارم

بگو یه رفیق با مرام دارم که یادم کرده !

چراغ دوستیت تو قــــلبم روشنه

حتی در ساعت اوج مصرف

*******************************

تا زمین در گردش و تا آسمان در چرخش است
یاد یاران چون شما بر قلب ما آرامش است .

****اس ام اس عاشقانه****اس ام اس جدید****

بنویس نام مرا در کف دستت ای دوست ، تا به هنگام قنوتت نبری از یادم .

 
****اس ام اس عاشقانه****اس ام اس جدید****
 

در خلوت من جز تو کسی راه ندارد / رخسار فریبای تو را ماه ندارد
هرگز نکنم جز تو به اندیشه ی دیگر / افسوس که عشقم به دلت راه ندارد .

 
****اس ام اس عاشقانه****اس ام اس جدید****
 

فدایت ای گل زیبای هستی / نمی دانم کجا بی من نشستی
قشنگی های دنیایم تو هستی / یگانه گنج فردایم تو هستی .

****اس ام اس عاشقانه****اس ام اس جدید****

تو که بهترینی ، تو که واسه من دلیل بودنی / دوستت دارم حتی اگه تو عاشقی جر بزنی .

 
****اس ام اس عاشقانه****اس ام اس جدید****
 

یا رب دل دوستان ، پر از غم نکنی / از تیر قضا قامتشان خم نکنی
ای چرخ ، تو را به حق قرآن سوگند / یک مو ز سر رفیق من کم نکنی .

****اس ام اس عاشقانه****اس ام اس جدید****

بی دوست شبی نیست که بالین نشود از اشک چشمم خیس
ای یار وفادار بیا فاصله کم کن که مرا عمری دگر نیس .

****اس ام اس عاشقانه****اس ام اس جدید****

من ساده و بی رنگم / من عاشق دل تنگم / صد بار بزن قطع کن / من عاشق تک زنگم .

****اس ام اس عاشقانه****اس ام اس جدید****

تنت همچون گلی زیبا و نیکوست / عزیزم ، بهترین ، میدارمت دوست
صدایت همچو آواز قناریست / بگو بی تو چگونه میتوان زیست ؟

****اس ام اس عاشقانه****اس ام اس جدید****

باهات میام نفس نفس / تو آسمان توی قفس
از اول تا آخرش / دوستت دارم همین و بس

 
****اس ام اس عاشقانه****اس ام اس جدید****
 

قلب تو زندان و من زندانیش / عشق تو حج است و من قربانیش

****اس ام اس عاشقانه****اس ام اس جدید****

من بشکنم برنجم مهم نیست فدای تار موهات
مهم تویی نرنجی برسی به آرزوهات

****اس ام اس عاشقانه****اس ام اس جدید****

چشمه ای بودیم در خواب / تو بـا جامی ربـودی ماه از آب
چو نوشیدیم از آن جـام گـــوارا / تو نیلوفر شدی من اشک مهتاب

 
****اس ام اس عاشقانه****اس ام اس جدید****
 

یاس بوی مهربانی میدهد / عطر دوران جوانی میدهد
یاس ها یاد آور پروانه اند / یاس ها زندگی بخش خانه اند

 
****اس ام اس عاشقانه****اس ام اس جدید****
 

اتل متل یه فانوس / فرستادم برات بوس / گرفتی بگو آره / نشد بگو دوباره

****اس ام اس عاشقانه****اس ام اس جدید****

گر فضای روزگار تکه کند قلب مرا  می نویسم روی هر تکه از آن نام تو را

****اس ام اس عاشقانه****اس ام اس جدید****

نوشتم پیامی با شوق خنده / که باشی با خبر از حال بنده
نوشتم این پیام از دل برایت / جوابش را بده جانم فدایت

 
****اس ام اس عاشقانه****اس ام اس جدید****
 

طبقه ی یک , طبقه ی دو , طبقه ی سه , طبقه ی چهار , طبقه ی پنج
با اسانسور قلبم بازی نکن اون تو گیر می افتی ها

****اس ام اس عاشقانه****اس ام اس جدید****

منشین با همگان ای گل زیبای دلم / که به ظاهر همه مشتاق و خریدار تو اند

****اس ام اس عاشقانه****اس ام اس جدید****

اگه تو دنیا هیچی نداشته باشی ، مطمئن باش سه چیز مال توست
خدای مهربون
فکرای قشنگ
قلب کوچک من

****اس ام اس عاشقانه****اس ام اس جدید****

نبوده
نیست
نخواهد بود
از تو عزیزتر
کسی برای من


قلب خانه ای است با دو اتاق خواب در یک رنج و در دیگری شادی زندگی می کند. نباید زیاد بلند خندید و گرنه رنج در اتاق دیگری بیدار می شود.

 

****اس ام اس عاشقانه****اس ام اس جدید****


قلب من میگوید که دیگر دوستم نداری زمانی که با تو بودن تپشی فرح انگیز در قلب من ایجاد میکرد.و حال با تو بودن تپشی نا مطبوع قلب مرا فرا میگیرد زیرا تشویش شنیدن کلام دیگر دوستت ندارم به لرزه دچارش میسازد. زمانی هر تپش قلبم سخنی می گفت

می گفت دوستم دارد من نیز دوستش دارم.اما حالا میگوید دوستم ندارد .آخر چرا؟
-----------------------------
هرگز برای عاشق شدن ، به دنبال بهار و باران و بابونه نباش. گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای میرسی که ماه را بر لبانت مینشاند.

****اس ام اس عاشقانه****اس ام اس جدید****



دوسِت داشتم ولی هرگز نگفتم نگفتــم تـا ز چشــــم تـو نیفتـم نگفـتـم تــا نــدونی عاشـــقم مــن نـدونی بعــدِ تــو از پـا می افتـم خیــال کـردم اگـــه روزی بـــدونی می ری شعر جدایی رو می خـونی می ری تنها میشم با بغض و گـریه تــوی شهــــر و دیـــار بی نشــونی

--------------------------

اگر کتاب زندگی چاپ دوم می داشت هرگز نمی گذاشتم که اینقدر غلط چاپی داشته باشد
--------------------------
دوسِت داشتم ولی هرگز نگفتم نگفتــم تـا ز چشــــم تـو نیفتـم نگفـتـم تــا نــدونی عاشـــقم مــن نـدونی بعــدِ تــو از پـا می افتـم خیــال کـردم اگـــه روزی بـــدونی می ری شعر جدایی رو می خـونی می ری تنها میشم با بغض و گـریه تــوی شهــــر و دیـــار بی نشــونی

---------------------------
وقتی نیستی نگاهم دست خالی به چشمم باز می گر
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    رضا
    رضا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 582
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 472
  • بازدید سال : 3,241
  • بازدید کلی : 402,195