loading...
بهترین سایت سرگرمی
رضا بازدید : 345 پنجشنبه 19 اسفند 1389 نظرات (0)

 

ایوب را گفتند صبر از که آموختی !؟

گفت از دیال آپ !

.

.

.

در پی دزدیده شدن آثار ملی و مجسمه های تهران خبر میرسد

برج آزادی در میدان آزادی ربوده شد !

.

.

www.pmc20.blogfa.com

.

مبانی کامپیوتر: آن بخش از یک سیستم را که می‌توان با چکش خرد کرد، سخت‌افزار

و آن قسمت را که فقط می‌توان به آن فحش داد، نرم‌افزار می‌گویند!

.

.

www.pmc20.blogfa.com

.

عشق====>سرکاریه محبت====>تظاهره … مهربونی====>مسخرست

وفا====>مرده … عهدوپیمون====>دلخوشیه … عاطفه====>تموم شده

مهر====> مدرسه باز میشه !

.

www.pmc20.blogfa.com

.

.

از بچه غضنفر می پرسن وقتی می ری سر یخچال چی می خوری؟

می گه :  کتک!

.

.

www.pmc20.blogfa.com

.

۳ مشخصه موبایل ندیده ها :

۱- وقتی موبایلشون زنگ می خوره خنده شون می گیره

۲- وقتی بهشون زنگ می زنن دیر جواب می دن

۳- وقتی براشون SMS سرکاری میاد تا آخرش می خونن !

.

.

.

ازضرب من تا جمع تو راهی بجز تفریق نیست دل خوش به مجموعم مکن اینجا مگر

تقسیم نیست با رادیکال عشق بیا تا بشکند مجذور من چیزی نگفتن بهتر از سینوس تو آلفای من !

www.pmc20.blogfa.com


-_-_-_-_-_-_-_-_-_www.pmc20.blogfa.com _-_-_-_-_-_-_-_-_-

رفتم گلستان که با عشق برات یه دامن گل بچینم

دیدم شلوار پامه !!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_www.pmc20.blogfa.com _-_-_-_-_-_-_-_-_-

۵تا جوجه میرن حمام یکدفعه ۴تاشون جیغ میزنن

میدونی چی شد !؟

یکی شون جوجه خروس بوده !!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_www.pmc20.blogfa.com _-_-_-_-_-_-_-_-_-

_ رفتم امامزاده داوود!

_ خب؟

_ نذر کردم اگه بچه پسر بود اسمشو بذارم کیارش ، اگر هم دختر بود که بذارم سمیرا …

_ !!!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_www.pmc20.blogfa.com _-_-_-_-_-_-_-_-_-

اگر ۶۰ ثانیه فرصت داشته باشی باهام حرف بزنی ٬

و بدونی که دیگه هرگز منو نمیبینی بهم چی میگی !؟

منتظز جوابم . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_www.pmc20.blogfa.com _-_-_-_-_-_-_-_-_-

حتی وقتی تهنا هستی نگوز ! چون دیگه هیچ کس تنها نیست !

همراه اول !!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_www.pmc20.blogfa.com _-_-_-_-_-_-_-_-_-

خبر چون سیل دنیا را گرفته , که دارا رفته سارا را گرفته , خودم را دار خواهم زد یقینا ,

دلم تصمیم کبرا را گرفته !!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_www.pmc20.blogfa.com _-_-_-_-_-_-_-_-_-

توانا بود هرکه دانا بود / نیست دکتری که خطش خوانا بود !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_www.pmc20.blogfa.com _-_-_-_-_-_-_-_-_-

۱بار گفتک دوست دارم

۱۰۰۰بار گقتم غلط کردم !!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_www.pmc20.blogfa.com _-_-_-_-_-_-_-_-_-

ترکه شب اول ازدواج به زنش میگه :

اونجا خونه بابات بود میخوردی و میخوابیدی

اینجا باید بخوابی و بخوری !!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    رضا
    رضا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 582
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 205
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 242
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 256
  • بازدید ماه : 757
  • بازدید سال : 3,526
  • بازدید کلی : 402,480